دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود اهنگ یه پاییز از محسن چاوشی

متن آهنگ یه پاییز محسن چاوشی

خزونه خزونه خزونه خزونه همه آدما آینه تو دستشونه
نگاه کن عزیزم نگاه کن عزیزم نگاه کن فقط صورت ما جوونه
شاید هیچکس حال مارو نفهمه شاید هیچکس حال مارو ندونه
خود ما ولی تا ته قصه رفتیم خود ما ولی خوب میدونیم چمونه
خزونه خزونه خزونه خزونه همه کوچه ها ساکتن سردشونه
تو چشمات عزیزم منو دفن کن که مزار پرنده توی آسمونه
عمیقی درست عین زخمام عمیقی رفیقی همونقدر که دوری رفیقی
غروبه ازت زخم داشتن چه خوبه درست عین صبحی که رفتی غروبه
پرندم پرنده پریشون و پرپر همون خواب آروم همون بالش پر
همونی که تو خاطرت جاش گذاشتی همونی که با مرگ تنهاش گذاشتی
غروبه غروبه غروب خزونه یه پاییز دلواپس هردومونه
کی میدونه جز تو کی میدونه جز من مزار پرنده توی آسمون
عمیقی درست عین زخمام عمیقی رفیقی همونقدر که دوری رفیقی
غروبه ازت زخم داشتن چه خوبه درست عین صبحی که رفتی غروبه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1402برچسب::یه پاییز Download , Mohsen Chavoshi ye paiiz , Music , , آهنگ , آهنگ, آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ تلو, آهنگ محسن چاوشی , شعر/ آهنگسازی : محسن چاوشی / تنظیم , دانلود , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ پاییز , دانلود ,آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ یه پاییز دانلود آهنگ محسن چاوشی یه پاییز , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی ,عاشقانه,موزیک , , ye paiiz ,chavoshi,for you , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM